Przejściówka Slot1 - FCPGA

Autor: Marek S (mareks_at_hands.com.pl)
Data: Wed 17 Jul 2002 - 08:08:27 MET DST

Chciałem kupić do mojej płyty Abit BE6 (slot 1) celerona 1GHz Coppermine .
Serwisant z jednej z trójmiejskich firm poinformował mnie że przejściówki
które oni posiadają sprawiają kłopoty i z taką konfiguracją moja płyta nie
ruszy. Czy może ktoś mnie oświecić czym różnią się od siebie przejściówki
Slot1-Fcpga różnych producentów i dla czego moja płyta miała by takiego
procka nie obsłużyć ?
Moja płyta po upgradzie biosa (wg producenta) obsługuje Celerona II
Copoermine 700Mhz (od 1GHz różni sie ten procesor tylko mnożnikeim i
wytrzymałością), a zakres napięć rdzenia mam od 1.3V-2.3V co 0.5 (a więc
przejściówka nie musi wymuszać napięcia ).

--
Pozdrawiam
Marek Suchomski