epson

Autor: mikuch (m_i_k_u_c_h_at_poczta.onet.pl.nospam)
Data: Wed 17 Jul 2002 - 03:06:55 MET DST

cze
wyciągnąłem ze strychu drukarkę epsona stylus480 i mam z nią łagodnie mówiąc
problemy
po podłączeniu drukarki do prądu - karetka z tuszem zaczyna jeździć (czyli o
ile dobrze rozumuję prąd do drukarki dochodzi)
ale po podłączeniu drukarki z komputerem przez LPT1 komputer nie widzi
drukarki - w winXP i win98 (dwa systemy na jednym komputerze) ani przed
zainstalowaniem sterowników system sam nie wykrywa nowego sprzętu ani po
zainstalowaniu odpowiednich sterów ze strony producenta, sterowniki
zainstaluje a przy próbie drukowania wyświetla się komunikat o braku
połączenia z drukarką

rzeczą dziwną (przynajmniej dla mnie :-) jest fakt że gdy drukarka jest
podłączona do prądu, system jest włączony, wydam komendę "uruchom ponownie
komputer" - przy restarcie komputera drukarka się "nie odzywa"

kabel między druk. a kompem jest dobry bo wziąłem go od innej drukarki

jaka firma na terenie Bydgoszczy zajmuje się naprawą drukarek epsona?

z góry dzięki za pomoc :-)

--
mikuch
gg55100