Bardzo NTG, ale też dotyczy komputerów

Autor: sam (ork10_at_wp.pl)
Data: Tue 16 Jul 2002 - 23:57:23 MET DST

Witam
Mam nadzieje, że nie zostanę zaraz zlinczowany. Rzecz dotyczy jednak dość
dużych pieniędzi przynajmniej jeśli chodzi o mnie.
Chciałem się zapytać czy może ktoś z grupowiczów wie coś na temat Wyższej
Szykoły Informatyki z Łodzi.
Zachciało mi się jeszcze raz postudziować i nie wiem czy mój wybór padł
dobrze. Jeśli ktoś coś wie o szkole , a szczególnie na temat oddziłu
bydgoskiego (np. poziom nauczania i takie tam) to proszę na priv (żeby nie
zaśmiecać) o jakąś opinię na temat lub na jakąś rozmowę.
Pozdrawiam
Sam