Re: Tuner TV

Autor: uncas (chris_w_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 16 Jul 2002 - 22:28:09 MET DST

"Roman Stańczyk" napisał

> Chyba jednak Borg BTV jest winny bo juz probowalem wszystkiego, a po
> zainstalowaniu tego badziewia pojawily sie problemy. Chcialem uruchomic
> BorgTV, ale pod XP coś za bardzo się nie da. A może jest jakiś sposób?

Po zainstalowaniu BorgTV Pro 2.0 lub 2.1 komp resetuje się niezależnie
czy włączysz Borga czy nie. Tak było u mnie i nie tylko u mnie.
Ponoc bezpieczna jest wersja 1.1 Pro i mogę to rzeczywiście potwierdzić.
Mam od 3 tygodni i żadnych problemów.
Musisz niestety przeinstalować XP, innej rady nie ma.

--
pozdrawiam
uncas