Odp: nie chca mi sie zainst. zadne systemy oper. :(

Autor: Grafa (grafika_at_omeko.pl)
Data: Tue 16 Jul 2002 - 21:10:31 MET DST

Sterownik do myszki wywala system a to ci dopiero kto by pomyslal
Ja bym na twoim miejscu wy..... myszke podlaczyl zwykla serialowa
zainstalowal WINDE na nowo z tym ze instalke przegralbym na dysk szybciej
sie zainstaluje i powinno chodzic
a stara myszka mozesz zabic kota albo cos....

pozdr.
Rafal (kat) Najder
GG 3637474

Użytkownik <superman_at_o2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:727a.000012ce.3d343849_at_newsgate.onet.pl...