Re: spalona plyta

Autor: Przemek (brak_at_nospam.pl)
Data: Tue 16 Jul 2002 - 19:55:25 MET DST

Użytkownik Mirek B <bazabk_at_iig.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ah1ied$rsp$1_at_news.tpi.pl...
> Napięcie na płytę podaje zasilacz. Poza tym kilkanaście przypadków już
> takich widziałem. Zawsze z obudowami firmy C., oraz innymi sprzedawanymi
> przez firmę N.
> pzdr
> mb

Napiecie podaje zasilacz , ale na plycie sa stabilizatory ktore zasilaja
pamieci - stabilizator 3.3V i procesor -stabilizator regulowany 1,x V - 2,x
V .
Stabilizatory sa zasilane z 5V wiec jest mozliwe ze jakies uszkodzenie
spowoduje wzrost napiecia zasilania pamieci/procesora.