Re: ABIT KT7A i podkręcanie

Autor: rafi (zr_at_2com.pl)
Data: Tue 16 Jul 2002 - 18:58:45 MET DST

> Jesli tylko przez zmiane FSB to nic nie musisz z prockiem robic, ale
> skutki beda nienajlepsze.
Racja !!! Niewiele można wuciągnąć w ten sposób. Ja z Duronka 1.2 poprzez
zmiane fsb dydarłem ok 100 MHzetów więcej. Ale zamalowałem w ciągu paru
chwil mostki L1 jakimś ołówkiem i ustawiłem mniżnik na 12,5. ustawiłem potem
odrobinke wyższe niż 100 fsb i wraz z efektem mnożnika wydarłem jakieś 1350
MHz. Dodam że płyte mam Abita KT7A. Mój Duron 1.2 nie jest stworzony za
bardzo do kręcenia bo mam wysoki mnożnik. W twoim przypadku Durona 8x100
możesz tylko dzięki zmianie mnożnika spokojnie wyciągnąć 1000 MHz !!!!

> Proponuje olowek, lupke i malu-malu. Zyskasz znacznie wieksza swobode
> i wyniki na pewno beda lepsze.
> Oczywiście !!! Zmiana mnożnika daje B.dobre efekty i warto spróbować
powodzenia
rafał