Re: ECS i ECS.

Autor: Blesso (blesso_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 16 Jul 2002 - 18:15:55 MET DST

> zręcznie wyciąłeś połowę mojej odpowiedzi, w której wykazałem, że do
> wszystkiego konieczne jest podejście "spersonalizowane"

Pojecie spersonalizowane powinno odnosic sie do danego modelu danej marki _
jesli mowimy wiec o Assusie(Mercedes) to wskazujmy model _ i porownajmy go z
Fiatem (ECS)

> A w związku z tym, że widze w konfigu Cel 466 i BXCella to dla mnie szczyt
> lamerstwa, w tamtych czasach składałem na BH6 i C366_at_550 ludzie są mi
> wdzięczni do dzisiaj, bo 3 miesiące temu kupili sobie jeszcze Celerona
> Coppermine 1GHz i znowu mają odświeżoną maszynę.

Rany stary komu ty te kompy skladales ? nowobogackim ? ja mieszkam na slasku
i skladalem kumplom z pracy _ a ze zarobki nie sa najwieksze wiec nie moglem
oferowac najtanszego w owym czasie BXa(Winmax) za 450 zl _a BX-Cel kosztowal
280 zl _ i fakt byl pod AT wiec oszednosc na obudowie z 80-90 zl(jak na
tamte czasy ) i do tego co wazne mial swietna muzyke (na CMI ) i modem _i to
wszystko za 280 zl REWELACJA !!!
Jesli to jest szczyt lamerstwa ze sklada sie tani i dobry komputer za male
pieniadze _ to faktycznie jestem lamerem
O BH6 nawet nie mowie bo na tamte czasy to byly astronowmiczne pieniadze
_(cos okolo 600zl?)
a ze ALi mial slaba obsluge RAMu ? _ kogo to obchodzilo ? dzieci ? czy ludzi
ktorzy pierwszy raz siadali przed kompem i nie wiedzieli do czego myszka
sluzy ? Wiecej realizmu prosze Pana ;)

> Jest bo np. zamiast 35 klatek jest 20 w CSie co oznacza że jest "łatwym
> fragiem"
Po zmianie taktowania RAMu z 133 na 100MHz spada Ci o 15klatek /s w CS ? 35
klatek to chyba na VooDoo1 uzyskasz
Cos mi sie nie chce wierzyc zeby az taka roznica byla _zaraz wlacze CS i
sprawdze (a moze tak maly "sparing"?) lol

kupiłem ten dysk bo był
> najszybszy

Najszybszy ? A w czym ta szybkosc widziales ?
Polecam
http://twojepc.pl/artykuly.php?id=barracuda_vs_u6&tSid=27cc9d1dfeab5e9e72ecd
fef37e64218
Szybkosc to jedynie testy, a np XP laduje sie o 2 sek dluzej na U6 niz na
Barakudzie

wiec ja polecam ECS tak jak kazdego innego producenta plyt

co tam Abit i MSI _ komp to komp _ i tak za dwa lata kazdy xtra sprzet
bedzie zlomem
zloooom skupuje, szmaaaaty butelki !!!

Blesso