Odp: problem z wgraniem win98se :((

Autor: Grafa (grafika_at_omeko.pl)
Data: Tue 16 Jul 2002 - 17:40:04 MET DST

Wedlug mnie najlepiej pobaw sie Fdiskiem skasuj partycje stworz ja na nowo
porzadnie sformatuj i dopiero wtedy zacznij wgrywac windows a najlepiej
skopiuj sobie instalke na dysk twardy , bedzie szybciej i prosciej

pozdr
Raf

Użytkownik ssj5 <starszy_ssj5_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ah1det$mdc$1_at_news2.tpi.pl...