Problem z twardzielem(komp nie rozpoznaje)

Autor: thaiboxer (thaiboxer_at_newsgroup.net)
Data: Tue 16 Jul 2002 - 17:18:14 MET DST

Kupilem sobie twardziela, mianowicie Western Digital (40GB)
przyznaje, niezbyt duzy, ale tak mi poradzono, gdyz mam raczej stary komp
(ok 3lat) i mi powiedziano, ze moze sie zdarzyc, ze nie rozpozna wiekszych
dyskow twardych.

Moja radosc nie trwala dlugo. Po tym, jak pobawilem sie Jumperami, komp i
tak nie rozpoznaje nowego dysku twardego.

Co mozna zrobic?

Z gory dziekuje

ramzes_at_gmx.li
(prosze o podpowiedzi na ten adres)