Re: Intrnet przez modem -> rozłączanie_HELP

Autor: Master Aikus IP (aikus_at_box43.pl)
Data: Tue 16 Jul 2002 - 16:51:45 MET DST

> Witam,
> mam pytanie: czym spowodowane jest rozłączanie po paru minutach połączenia
> przez modem do internetu (0202122),
> kombinuje już na wszystkie sposoby ale nie mogę sobie z tym poradzić, czy
> ktoś ma może jakąś radę jak się do tego
> zabrać?
> używam Win98 SE oraz modemu Scorpius

No wlasnie. Dobrze, ze powiedziales jakiego urzywasz modemu. Jesli to jest
Scorpius to to jest dobry model modemu bo jest na Conexancie. (sam mam taki
i naprawde bardzo sobie chwale)
Generalnie przy zrywaniu polaczen w 90% przypadkow wina lezy po stronie
modemu, czyli stawiam na to, ze Twoj modem jest out off:)
Jesli sprzedawca bedzie mial obiekcje, zeby Ci go wymienic, bo polaczy sie
na kilka minut i stwierdzi, ze modem jest sprawny - bez wyrzutow sumienia
usmierc hama (o modemie mowie). Znaczy sie naladuj kondensator
elektrolityczny o duzej pojemnosci (ok. 1mF, czyli 1000 microFaradow - nie
wiem jak sie wstawia ten znaczek micro) napieciem rzedu 9 - 12 V i pojedz
tym kondensatorem po nozkach od chipa na przyklad.
Zwalisz go na 100% a nic nie bedzie widac, zeby cos bylo przypalone albo cos
takiego.
To sie nazywa zabieg eutanazji:):):)
Pozdrawiam!
MA