Re: i co nikt mi nie pomoze ? ;-)

Autor: Master Dark Rider (don'tspamplease_Dark.Rider_at_poczta.fm)
Data: Tue 16 Jul 2002 - 13:33:46 MET DST

Uzytkownik "GLide" <glide_at_terramail.pl> napisal w wiadomosci

> Zainstaluj jakies detki i dopiero potem uzyj Det. derstroyera.
> Moze ten Twoj soft nie jest najlepszy.

Zapewniam Cie ze detki sie usuwaja do czysta. Zreszta po usunieciu detkow
winda odpala sie na tymczasowych driverach, w ktorych nie ma tego efektu
ale tez nie ma dopalania. Podobnie jak przy przesunieciu suwaczka, o ktorym
porzednio.

> jesli piszesz, ze problemem jest tylko OGL (DX dziala ok?) to
> probowalbym jeszcze deinstalacji steroww, ew sprobowal zainstalowac
> (na to co juz jest w windzie) pakiet odpowiedzialny za obsluge OGL
> przez system
> http://www.opengl.org/users/downloads/index.html

Do czego Ty mnie namawiasz ??? ;-))) Pisalem wyzej ze mam winXP.

pozdrawiam
MDR