Re: Jaki komputer [pomoc w doborze konfiguracji]

Autor: Krzysiek (silverman_at_oldschoolmotherfucker.com)
Data: Tue 16 Jul 2002 - 13:10:13 MET DST

"[_HEARTSHADE_]" <heartshade(nospam)@wp.pl>, wrote in
news:ah0q3d$pd$1_at_sunsite.icm.edu.pl:

> 3*HDD, nagrywarka i cdrom i zasilacz 300 w enlajta nie wyrabial.

Prawdopodobnie byl uszkodzony albo to nie byla wina zasilacza. Zreszta
podajesz przyklad z kosmosu bo normalny Enlight nie mil by problemu z taka
konfiguracja. Czego nei mozna powiedziec o noname'ach sprzedawanych w
Polsce do ktorych zalicza sie Codegen.

> Chocby stad ze na codegena mozna dostac 5 lat gwarancji (na zasilacz),a
> enlajt....??? he he

Gdzie? W Polsce?
LOL

> No tak - zapewne posiadasz enlajta,

Nie posiadam. Mam starego dobrego Greena...

> a teraz to wszyscy co sie zle wyraza o posiadanym przez
> ciebie sprzecie to lamerki!

Raczej wszyscy ktorzy daja za przyklad bzdury z THG i wierza w nie...

> Tak to juz jest z ludzmi ktorzy posiadaja wielkie gowno,

Co nazywasz gownem?

> a mysla ze ich sprzet jest rewelacyjny.

No napewno lepszy od Codegenow. Jak twierdzisz odwrotnie to twoj problem.
Bo ja przynajmneij mam gwarance ze jak na moim zasialczu jest napsiane
250W to tyle daje, nie ma absurdalnych wahan napiec oraz nie spali mi pol
kompa...

> Mysl tak dalej chlopcze....

Dobrze

> kolesiowi z THG spalil sie Codegen, Modecom czy CHieftec to zapewne
> opisalby wlasnie taka obudowe,

Jak by strzelil Codegen to by sie pozegnal pewnie z reszta koma.

> ale nie - jemu szczelil wlasnie enlajt.

Poprostu tragedia...

> faktem jest ze tematem tej wypowiedzi byl wlasnie trefny enlajt...

Sprzedawaj uzadzenia na taka skale ze 100% bez awaryjnosci to napewno
zbijesz majatek...

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!