Re: Wymiana grafiki

Autor: uncas (chris_w_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 16 Jul 2002 - 10:39:38 MET DST

Użytkownik "Krzysiek" napisał:
> No to raczej tylko CLAP
> Tylko on lubi palic plyty wiec poczytaj FAQ www.pecet.w.pl dzial plyty
> glowne czy Twoja plyty go wytrzyma.

Hmmm słyszzałem o tym, ale nie sądziłem, że to aż taki problem.
Mojej płyty nie ma na liście (wogóle nie ma MSI) ale wymienione tam płyty,
są raczej starsze od mojej jedynie Abit BF6 był prawie równoległe na rynku.
A może ktos ma doświadczenia MSI 6309 + Geforce 256 DDR ???
Prosze o info :)

> W sumie powinno byc OK. Jaki masz monitor?

płaska 17" AOC Klr

> Nie trafi, wierz mi :)

OK, wierzę ;)

--