Re: soltek sl75drv-4 i codegen

Autor: towarzysz Vader (vader_at_nospam.regionalna.net)
Data: Tue 16 Jul 2002 - 09:56:22 MET DST

Tequila wrote:
> mam ww. plyte i obudowe codegen (nie pamietam modelu a pisze z innego kompa)
> instrukcja i nie moge. gniazdo na plycie to wystajace "druciki" i nie pasuje
> do wtyczek obudowy. czy da sie to jakos wykorzystac? (usb dodatkowe)

Juz wiem, dlaczego wolalem obudowe ModeCom Prostation. Tez mam 2xUSB z
przodu ale problemow z podpieciem do DRV4 nie mialem.

Pewnie jakis obronca Codegenow wyjedzie, ze Soltek ma niezgodne z
normami gniazda dla dodatkowych USB. :-)))

--
towarzysz Vader - vader_at_nospam.regionalna.net
         http://www.regionalna.net/