Re: Restart komputera...

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Tue 16 Jul 2002 - 01:09:01 MET DST

Użytkownik "[ piotr sut ]" <piotr23_usun_te_cztery_wyrazy_at_tenbit.pl>
napisał w wiadomości news:agv9sm$dqe$1_at_news2.tpi.pl

> Ale zmienilem kompa i problem powrocil.
> Aktualnie:
> soltek drv75 v.5
> athlon 1.8 xp
> maxtor 60 / 7200 / 133
> GForce 256 Creativa
> 256 pamiec
> dvd, nagrywara
> SB Live! 1024 (i juz sie zastanawiam, czy to nie ten lajw tak miesza:-
> )
Wywal i będziesz wiedział.

> Ale co dziwne, reset kompa zdarza sie praktycznie tylko wtedy, gdy mam
> wlaczonego eDonkey'a i chce ponadto ogladac jakis film.
> Moze ktos spotkal sie z takim problemem?

Uprzejmie chciałem zauważyć, że poprawka Q319810 (ta o której się mówi,
że od SDI) naprawia w systemie błędy obsługi uszkodzonych pakietów
TCPIP. Takie uszkodzenia pakietów mogą się zdarzać _nie tylko_ z SDI.
AFAIR były doniesienia o identycznych restartach przy współpracy z ISDN,
a nawet z modemami USB.

Poprawka została włączona do kolejnego SP dla obu systemów (XP/W2k).
Chyba więc warto ją profilaktycznie zaaplikować nawet nie mając SDI.

M.