Re: jaki notebooczek ?

Autor: Roman Krawczyński (sirrogerDEL_at_klub.chip.pl)
Data: Tue 16 Jul 2002 - 01:28:30 MET DST

Użytkownik "sprocket" <sprocket_at_sys.pl> napisał

> Qrde, zastanawiam się, czy nie pokręciłem. ten model 1100 rzuciłem "z
> pamięci", ale to co piszesz, aż za bardzo przypomina mi to, co oglądałem
;))
> Nawet cena by się zgadzała....

Był jeszcze niedawno na www.vobis.pl za 5999 zł
Jak go kupowałem w połowie maja to w sklepach kosztował ok. 6500 zł

> No, nieważne, grunt że można kupić sensownego
> klaptopa za 6000 :)))

Sensowny i z sensownym oprogramowaniem : Win XP HE i Works Suite (niestety
EN): Word 2002 (XP), arkusz kalkulacyjn, baza danych, Encyklopedia Encarta,
Photo It!, i co mnie ucieszyło najbardziej - Auto Route.
A za ok 450 zł można dokupić dodatkowe 2 lata gwarancji (ale nie trzeba sie
z tym spieszyc, bo moza to zrobic najpozniej rok po zakupie). I co wazne -
gwarancja jest miedzynarodowa.

--
Pozdrawiam
Romek