Re: pomocy , problem z plikiem avi

Autor: Krzys_iek (krzys-iek_at____+___wp.pl)
Data: Tue 16 Jul 2002 - 00:34:57 MET DST

stanseba wrote:
:: nagralem przy pomocy tunera TV AverMedia sobie cos z telewizji ,
:: zapisalo sie to jako avi i teraz jest problem jak to odtwarzam u
:: siebie to jest oki ale na innym kompie jest problem , brakuje kodeka
:: , we wlasciwosciach avika na podgladzie mam paseczi i nfo ze brak
:: takiego codeka vids:MWV1 skad go mam sciaganc i gdzie go dac ?]

nie ta grupa kolego... zainstaluj divx i tym nagrywaj
albo zapisz ponownie w czyms zjadliwym (przekonwetuj()

--
ZAPRASZAM: www.NieTaGrupa.prv.pl