Re: Tuner TV

Autor: JeRRy (jerry_at_satkabel.com.pl)
Data: Mon 15 Jul 2002 - 22:50:30 MET DST

> Po zainstalowaniu sterownikow pod do karty PixelViev Play TV Pro (878)
> komuter zaczal mi sie sam resetowac pod Windowsem XP. Co moze byc powodem?

Pewnie masz pozostawione w XP defaultowe ustawienia resetu/przeladowania
systemu po natknieciu na powazny blad systemowy. Mozesz sprobowac go
wylaczyc (co sprawy nie zalatwia a lagodzi skutki), przetasowac karty w
slotach
i co dosc czesto pomaga (od tego zacznij) wylaczyc w biosie
przyporzadkowywanie
przez BIOS IRQ dla karty grafiki.

pozdro
JeRRy