jesli plyta widzi PIII jako PII to jak jest on uzywany?

Autor: [.:whammy:.] (whammy_at_WYWALTOgo2.pl)
Data: Mon 15 Jul 2002 - 22:27:53 MET DST

Witam grupowiczow! Mam pytanko: kupilem sobie procek Pentium III 450 Mhz
Slot1 i wlozylem go do swojej marnej plyty po Pentium II. Niestety plyta
widzi
PIII 450 jako PII 450, a nie da sie u niej upgradowac biosu do takiego,
ktory
by widzial PIII. Moje pytanie brzmi: czy w takim wypadku Pentium3 jest
wykorzystywane jako P3 czy jako P2? Zaznacze jeszcze, ze kiedy wchodze
do Panelu Sterowania/System w windowsXP, tam widnieje czarno na bialym:
Pentium III 450mhz, jednak po starcie kompa, bios 'pisze' Pentium II
450mhz...
To jakto w koncu jest? Dzieki z gory za odpowiedz.

--
Pozdrawiam!