Karta dzwiekowa MINT 3D 5.1

Autor: Janek (nospam-nothing_at_polbox.com)
Data: Mon 15 Jul 2002 - 22:01:30 MET DST

Witam,

stanalem przed koniecznoscia zakupu nowej karty dzwiekowej (mam zdjeta
obudowe i odkrylem dzisiaj, ze moj szczur pilowal sobie zeby o SB :-(( ).
Jako ze nie za bardzo usmiecha mi sie wydawanie pieniedzy na mocno
przewartosciowane produkty Creativa zastanawiam sie nad zakupem karty MINT
3D 5.1 (cena w Polbrasie 41PLN). Czy ktos z grupowiczow moze powiedziec
cokolwiek na temat tej karty?

Nie zalezy mi na super jakosci, wazna jest _dobra_ wspolpraca z nagrywarka.
Idealem bylaby karta posiadajaca 2 wyjsia na CD (rownolegle nagrywanie audio
na 2 palnikach). Dodatkowo przyda sie dzwiek przestrzenny do DVD ;-).

Mam tez do wyboru zestaw z glosnikami creativa za 199PLN, tyle ze w ukladzie
4.1. Moze to bylaby rozsadniejsza alternatywa?

Bede bardzo wdzieczny za uwagi.

Pozdrawiam serdecznie
- Jan.