Re: Krótkie pytanie !!! Sprostowanie

Autor: Rafał (nara_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 15 Jul 2002 - 16:17:01 MET DST

Użytkownik "Rafał" <nara_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Warto kupic???
>
> "Karta GeForce 2MX 400 64 Mb"

przede wszystkim niechciałbym wydawać za dużo kasy. Tę kartę można mieć za
215 zł. (allegro). Karta ma obsłuzyć GTA III. Wiem że nie jest to wybór
idealny do tej gry, bo jest ona bardzo wymagająca, ale jak wspomniałem nie
chciałbym wydawać za dużo kasy. M.in. chodzi mi o to czy jest jakaś inna
(lepsza) karta, do której możnaby niedużo dopłacic i mieć coś lepszego.