pytanie czy warto do tego kompa kupic GF2 MX400?

Autor: Kuba (kasprzak_at_mail.icpnet.pl)
Data: Mon 15 Jul 2002 - 15:34:33 MET DST

Mam Celerona 600, na Asusie CUSL2 i 256RAM. Dotychczas korzystałem z
zintegrowanej karty graficznej,ale bratu marzy się pogranie w gierki 3D.
Chcieliśmy kupić jakąś nową kartę graficzną, ale nie drogą. Najrozsądniej
wydaje się nam własnie GF2 MX400? Czy faktycznie jest to rozsądny wybór.
Zresztą GF3 odpada ze względu na cenę. Po za tym czy warto dołożyć jakieś 80
zł, aby kupić firmówke np. Leadek, Asus itp., czy wystarczy, tajwanśki
noname. Zaznaczam, że nie chodzi mi o super efekty w grach, ale żeby wogóle
ruszyły, bo teraz to już z tym jest poważny problem.