Re: Program do testowania ZIPow

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Mon 15 Jul 2002 - 12:48:24 MET DST

Użytkownik "WWWojtas" <_USUN-TO_omeganet_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:agu5ci$h4a$1_at_sunflower.man.poznan.pl...
> Jak sprawdzić wersję firmware'u w ZIPie?

Nie wiem. Może ktoś Ci podpowie. Pod W2k powinno to być widoczne w
Zarządzanie komputerem=>Informacje o systemie, przy czym włącz widok
zaawansowany.

> Zainstalowałem ASPI - nie pomogło. Dalej nie widzi napędu.
>
> Co ciekawsze, sprawdzałem to i na ZIPie ATAPI NECa jak i Iomegi. To
samo.

Ja miałem tylko ZIP-a Iomegi wersję pod LPT (jeden z najstarszych modeli
100 MB) i TIP działał z nim prawidłowo.

M.