Re: TWARDZIELE

Autor: DyzioS (ddus_at_priv.onet.pl)
Data: Mon 15 Jul 2002 - 11:39:31 MET DST

> Witam
>
> Mam taki maly problemik - otoz:
>
> przekladalem dysk z jednego kompa (P75 16RAM) do drugiego (Celerom366
32RAM) ale ten drugi nie chcial go wykryc - wogole go nie widzial.
> Sprawdzalem 2 inne dyski i wykrywa bez zadnego problemu.
> Wspomne jeszcze ze dysk jest na 100 % sprawny (na pierwszym sprzecie
dziala). Reczna konfiguracja dysku nie pomaga.

Jeśli to jest stary Seagate tak ok 1.2GB a drugi komp jest na chipsecie
Intela (BX,ZX itp) to raczej nie pójdzie - jakaś niezgodność napięć i prądów
sygnałowych między dyskiem a kontrolerem - przerabiałem to już (podmieniałem
kable IDE, róźne długości i nic. a np b stary Maxtor 330MB z 94r poszedł na
krótkim kablu IDE :) )

Może to trochę rozjaśni...