Re: Baracuda IV problem

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Mon 15 Jul 2002 - 11:28:54 MET DST

On Sun, 14 Jul 2002 21:28:42 +0200, Szymon Życiński WP
<sz_zycinski_at_wp.pl> wrote:

>No ja mam 40 w obudowie ale ile ma sam dysk nie wiem - wyglada na to, ze
Popracuj nad jej wentylacja.

>duzo wiecej. Moze ten jest walniety i dlatego sie tak grzeje. Chociaz mam
U mnie max 41C w najwiekszy upal przy intensywnej pracy.
Najciekawsze jest, ze Fujitsu 5400rpm na oleju popkazuje ze jest 1-2
stopnie cieplejszy :-)

>pozyczona baracude III i ta ma podobna temperature (sprawdzone moim zmyslem
>czucia nie wechu ani sluchu ;) i nic jej nie jest.
Z zalozenia BIII grzala sie znacznie bardziej - patelnia jakich malo.

IMHO albo dysk jest wadliwy, albo miejsce w ktorym jest zamonotwany
zupelnie pozbawione jest cyrkulacji powietrza.

Pozdrawiam
GLide

--
Glide