archivizacja - help

Autor: KACPER (pkacp_at_bydgoszcz.mtl.pl)
Data: Mon 15 Jul 2002 - 11:23:19 MET DST

witam,
chcialbym abyscie mi podrzucili jakis pomysl na archiwizacje dokumentow. Mam
skaner do dokumentow. skanuje dosyc szybko...ale co potem. chcialbym jakis
sobie te dokumenty uporzadkowac tak abym mogl pozniej wyszukiwac infomracje
z tych dokumentow..myslalem o tym, zeby przerobic je na pdf'a, bo potem
mozna podobno jakis te pdf'y przeszukwiac..ale nie wiem nic blizej..

czy kto moze mi pomoc /

dzieki
KACPER