Re: Program do testowania ZIPow

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Mon 15 Jul 2002 - 10:58:33 MET DST

Użytkownik "WWWojtas" <_USUN-TO_omeganet_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:agu07j$da8$1_at_sunflower.man.poznan.pl
> Dzięki.
>
> Ściągnąłem, odpaliłem ... i "no Iomega drive". Sprawdziłem to na
> ZIPie ATAPI w domu i na drugim komputerze z innym takim samym zipem.
> Ten sam objaw.
>
> Co zrobiłem źle?

Program nie działa z napędami non-ATAPI, które nie są obsługiwane przez
sterownik ASPI. Nie działa też z pewną specyficzną grupą napędów
wewnętrznych, których wersja firmware zaczyna się od B.09. Wszystko to
mogłeś znaleźć w bardzo szczegółowym przewodniku do programu.
Sprawdź wersję firmware, a następnie sprawdź, czy masz zainstalowane
sterowniki ASPI. Darmowe ASPI Adapteca wraz z programem do testowania
zainstalowanej wersji ASPI znajdziesz na stronie http://cdrinfo.pl.

M.