Jaka obudowe wybrac? (midi tower ATX)

Autor: Mgaloch (respio_at_tlen.pl)
Data: Mon 15 Jul 2002 - 10:52:41 MET DST

Zamierzam kupic nowa obudowe midi tower ATX. Co polecacie?
Najwazniejszy warunek: porzadny CICHY 300W zasilacz :) Wyglad skrzyni nie
istotny, liczy sie funkcjonalnosc.
Najlepiej gdyby obudowa byla przestrzenna, bowiem mam Athlona XP, Barracude i
GF3 = fabryka ciepla. Slyszalem o wiatrakach wewnatrz obudow, ale tutaj
pytanie: ciche to jest? Zalezy mi bowiem mozliwie cichej pracy.
I jeszcze jedno: najlepiej gdyby to nie byla obudowa typu Codegen, gdyz w
takich po zamontowaniu plyty full-ATX napedy CD, kiesznie (5,25") mozna
umieszczac jedynie w 2och gornych kieszeniach :( - to nie jest jednak
warunkiem. Na klapkach, za ktorymi znajde dodatkowe porty USB tez mi
niespecjalnie zalezy.
Licze na Wasze propozycje.

pozdro

     archiwum i przeszukiwanie newsów