Re: Zakup obudowy.

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Mon 15 Jul 2002 - 10:22:17 MET DST

Mariusz Drozdziel <nova_at_tucznik.net> wrote:
> Szukam sklepu na terenie Warszawy, w którym jest największy
> wybór obudów do peceta. Wszędzie można dostać tradycyjne i momotone
> badziewie. Chciałem zorientować się, czy godzieś w Stolicy znajduje
> się jakiś sklep, który specjalizuje się w tej materii.

zobacz jakie modele Chieftec są dostępne na sklep.action.com.pl (przycisk
"cennik hurtowy") . Dokładniej obudowy możesz obejrzeć na
www.arena-chieftec.de lub www.chieftec.com . Jeżeli będziesz chciał sobie
którąś z ww obudów kupić, to każdy sklep który ma umowę z Action, sprowadzi
ją dla Ciebie. Niestety, model DX01W (niemal identyczny z Antec SX830) nie
jest sprowadzany do Polski , ale bardzo podobny jest TX10W - który jest
dostępny :)

B.