Re: QDI - czym to jesc ? WSPOMNIENIE

Autor: mirro (bis2_at_go2.pl)
Data: Mon 15 Jul 2002 - 09:33:05 MET DST

Użytkownik "Mnich" <mnich_at_friko.internet.pl> napisał w wiadomości
> witam!
>
> Szukam uzytkownikow plyt QDI pod AMD; konkretnie modele na KT266A i KT333.
> Sprzedawca zachwalał je jako stabline (o wiele bardziej niz np. ECS). Czy
> prawda?
> Cenowo QDI i ECS sa zblizone
>

> pozdr. mnich

Przypomnialy mi sie dobre czasy. Kiedy wchodzily Pentium 166MMX to w
hurtowni pojawila sie plyta QDI. To byl dopiero wypas. Procesory do 200MHz
MMX, ustawianie procesora w BIOS-ie. Teraz ta funkcje ma duzo plyt glownych.
Wtedy to byla nowosc i rewelacja. Wada byla cena - prawie 2x drozsza od
ECS-a. Chodzila u mnie ponad rok. Bez zadnych problemow.
Potem te plyty zniknely i dopiero teraz widze, ze pojawily sie w sprzedazy.
U nas w 3miescie ich nie ma w hurtowniach wiec nie wiem jaki poziom
prezentuja.

Mirro