Re: dostępność folderów

Autor: Andrzej Marzec (Epik2_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 14 Jul 2002 - 23:17:05 MET DST

Istota podpisująca się jako Mirek <mirek88_at_go2.pl> wyklawiaturzyła co
następuje:

> Musza sie polaczyc zeby sciagnac albo uruchomic ale nie moga ich
> zmienic u ciebie, a jak juz sciagna plik to u siebie moga znim robic
> cokolwiek. Natomiast jezeli instaluja od ciebie to uruchamiaja jakis
> setup i program instaluje sie na ich kompie i moga miec tylko
> nadzieje ze w czasie instalacji nie wylaczysz kopa, to samo dotyczy
> odtwarzanych filmow i muzyki:)
> ==
> Pozdrawiam
>
> Mirek

Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Krótko mówiąc rozumiem, że najlepiej
zaznaczyć "tylko do odczytu" a w momencie, gdy ja jestem połączony z siecią
, inny użytkownik może skopiować na swój komputer przy tak zaznaczonej opcji
udostępniania interesujące go pliki, foldery i programy bez ingerencji w
moje zasoby.

--
Z pozdrowieniami
                         - Andrzej