Re: Dziwna próba bootowania z płyty.

Autor: Gotan (gotan_m_at_wp.pl)
Data: Sun 14 Jul 2002 - 23:11:44 MET DST

Użytkownik "Jakub (mick3y) Mikusek" <mick3y_at_this.address.is.invalid> napisał
w wiadomości news:slrn.pl.aj3ptv.7he.mick3y_at_death-star.aurora.one.pl...
> Witam,
>
> czy spotkał się ktoś może z przypadkiem, gdy próba uruchomienia
> komputera z płyty kończy się wyrzuceniem na ekranie początku informacji
> zapisanych na płycie, i nie bardzo wiem czy doszukiwać się błędu w
> walniętym BIOSie/kontrolerze(?). Bootowanie z CD jest w każdym razie
> obsługiwane.

Nie wiem, czy o to Ci chodzi, ale ja mam dodatkowy kontroler Promisse i aby
botować z płyty(instalka XP) musiałem ustawić w biosie first boot SCSI