dziwne zachowanie filmow divx

Autor: GLadi (gladi_at_go2.pl)
Data: Sun 14 Jul 2002 - 23:09:20 MET DST

PC: Athlon TB 1133_at_1200, Abit KT7A, 256MB SDRAM 133MHz, Barracuda3 40GB,
GF2Pro32MB

Pod WinXP Pro PL wszystkie filmy w divx dziwnie się zachowują. To śmieszne,
ale obraz (a dokładnie postacie, rzeczy i wszystko inne co się rusza na
ekranie) drga jakby mu odbiło. To wszystko dotyczy Windows Media Player. A w
VPlayerze już tego nie ma, a ponoć korzysta częściowo z WMP... Mam nadzieję
że ktoś wie o co mi chodzi i pomoże mi rozwiązać problem. W planach mam
formata, może pomoże? ;)

GLad|
gladi_at_go2.pl