Re: NTG - ale ważne (wirusy) `

Autor: Pafnucy (pafnucy_at_wot.com.pl)
Data: Sun 14 Jul 2002 - 20:21:36 MET DST

Halo, in news:ags2mf$80m$1_at_news.gazeta.pl, Bronek Kozicki hat
geschrieben:

> i co, program pocztowy spowoduje że konto na wp.pl nie będzie
> więcej zaśmiecane wirusami ? Chyba trochę opacznie rozumiesz te
> sprawy .... no ale to nic. Antywirus, regularnie uaktualniany,
> jest niezbędny i już.

Dobry program pocztowy potrafi pozbyć się spamu bez ściągania go. Ja
ustawiłem sobie w The Bat! filtry, które usuwają wiadomości na serwerze
bez pobierania ich. Filtry utworzyłem na podstawie spamu, który do mnie
dotarł. To znaczy pododawałem tytuły i nadawców do filtra. Jeżeli jakiś
spam przedostanie się przez filtr to jego tytuł i nadawca trafia do
filtra. W ten sposób oszczędzam dużo czasu na ściąganiu śmieci. Rekord
to 195 nowych wiadomości na serwerze w ciągu jednego dnia, z których po
automatycznym odfiltrowaniu zostało ściągniętych tylko 6!

--
Mit freundlichen Grüßen - Cezary 'Pafnucy' Belka
Skórka do WinAmpa wzorowana na telefonie