Re: Abit BE6-II and P3 Tualatin 1.2G - juz dziala

Autor: Krzysiek (silverman_at_oldschoolmotherfucker.com)
Data: Sun 14 Jul 2002 - 19:31:50 MET DST

"radxcell" <radxcell_at_X.pl>, wrote in news:agr2mh$1upd$1_at_news.atman.pl:

> obiecalem, ze sie podziele
> jak wyzej - wspomniana konfiguracja dziala od dwoch dni

Kupiles tulipana PIII 1.2GHz?
LOL

> uruchomiona bez problemu - tyle tylko ze Abit (a moze przejsciowka)
> nie pozwolil przekrecic procka

Kupiles przejscowke Powerleap czy sma cos zrobiles? A Abit i nie
pozwalanie na krecenie brzmi conajmniej dziwnie ;)

> w czasie kupowania wspomniany procesor w Asusie CUSL-cos tam
> odpalil na 1710 MHz

Chyba ja juz na Asus TUSL-2, bo zeby ruszyl na CUSL-2 to bys musial
przerabiac procka albo miec przejscowke.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!