Pomocy

Autor: zibi (zibi___at_kki.net.pl)
Data: Sun 14 Jul 2002 - 17:08:35 MET DST

Witam!!!

Mam prośbę, czy mógłby mi ktoś powiedzieć co może być uszkodzone gdy
Windows98 zawiesza się przy rozpoznawaniu sprzętu podczas instalacji.
Wcześniej wszystko było dobrze. Próbowałem odłączyć wszystkie karty i
CD-romy (nagrywarka i DVD) została tylko grafa i dźwiękowa - nie pomaga.
Nadmienię jeszcze, że chciałem przeinstalować, ponieważ Win98 zawiesza
się przy starcie - udaje się go odpalić jedynie po wcześniejszym
załadowaniu XP i ponownym uruchomieniu (bez wyłączania kompa).

Z góry dziękuję za podpowiedzi i pozdrawiam
Zibi