Re: plyta + procesor ze starszych wersji?

Autor: Marcin Wojtyński (frutis_at_astercity.net)
Data: Sun 14 Jul 2002 - 16:14:35 MET DST

"sOnic" <sonic_flood_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> na jakiej gieldzie - warszawskiej?
> ja bym chcial kupic przez allegro, nie wiem czy to dobry pomysl...?

Na Warszawskiej. Na allegro cena będzie podobna , moze byc nawet nizsza.
Raczej nie kupuj od ludzi bez kilku czerwonych gwiazdek , a i u takich warto
przejrzec komentarze i kilka ostatnich transakcji, bo czasem sie zdarza ze
człowiek sprzedaje to samo co kupił np 2 tygodnie temu i wtedy to juz jest
troche podejrzane. Generalnie nie mam złych doswiadczen z Allegro. Mam juz
ponad 40 transakcji i nigdy nie musiałem wystawiac nikomu negatywa. Należy
jednak uwazac na "oszołomów"....

Pozdrawiam

Marcin