Re: celeron chodzil 2 tygodnie bez wiatraka

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Sun 14 Jul 2002 - 16:04:27 MET DST

On Fri, 12 Jul 2002 15:12:48 +0200, "domel" <domel_at_zsmeie.torun.pl>
wrote:

>Chodzi wolniej, bo wykrywa ze mu za cieplo. Gdyby chodzil bez zmian,
>poszedlby dym
Taki system dopiero w PIV Willamete zadebiutowal. Celeron Coppermine
absolutnie nie ma czegos takiego.

>(vide przypadki AMD bez wentylacji ;) Jest taka ciekawa animka -
>chodza procki, chodza gry, goscie w miedzyczasie zdejmuja radiatory.
>Intel zwalnia, AMD puszcza dym.
Tylko powiedz mi kto _przy zdrowych zmyslach_ bedzie zdejmowal
radiator z procesora w czasie pracy?????
Takie cos mozesz sobie bezstresowo zafundowac na procku VIA C3 ale
pamietac musisz, ze wydjanosciowo to troche inna liga.

W normalnych wrunkach wypadki odpadniecia radiatora prawie nigdy sie
nie zdarzaja (chyba ze ktos nawiedzony lubi takie zabawy).

Pozdrawiam
GLide

PS. a tyle sie juz na temat tych rewelacja Toma pisalo......

--
Glide
glyder_at_priv3.onet.pl