Re: Drukarka po USB - co z Dosem???

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Sun 14 Jul 2002 - 14:19:48 MET DST

Kiedyś miałem takie urządzenie (tylko nieco starszej serii) w firmie w
testach. Po podpięciu go poprzez LPT dało się drukować spod DOS, pod
jednym warunkiem: trzeba było skillować rezydentny program obsługujący
wszystkie dodatkowe funkcje kombajnu: fax, skaner itp. i blokujący
normalną komunikację po tym łączu. Kombajn zamienił się w zwykłą
HP-owską drukarkę.
Co do USB - tu nic Ci nie poradzę...

M.