Re: Gigabajt i win95

Autor: Leszek (karwin_at_klienci.pkobp.pl)
Data: Sun 14 Jul 2002 - 14:03:27 MET DST

WIN95 (bo
Uruchom PC

Proponuję jeszcze inne rozwiązanie: zainstaluj "okrojonego" win98, tzw.
98lite. Możesz go spreparować za pomocą programu 98 Lite 4.5 (demo) ze
strony www.98lite.net . U mnie taki wynalazek chodzi jak burza na 16 MB
RAM-u, a jak dobrze poszukasz, to znajdziesz w Necie i "warezika".
Leszek.