ASUS P2B problem z chlodzeniem

Autor: juri (juri_mac_at_wp.pl)
Data: Sun 14 Jul 2002 - 13:36:42 MET DST

  Nawiązując do tematu jaki sie już pojawił, czyli zawodność chłodzenia
ASUSA.
   Mam problem z zchłodzemiem Pentium II 350, chodzącego na 466 (takie same
objawy na prędkości nomonalnej). Muszę używać dwóch dodatkowych (potężnych)
wiatraków, założyłem wiatraki od zasilaczy, żeby system wogóle chodził.
   Bez dodatków chodzi jakieś 10 minut i zwisa, po kolejnych restartach
czas zwisu widocznie się skraca.
  Nie mam pojęcia co może być przyczyną, prawdopodobnie ktoś załadował
trefny BIOS bo jak uaktywniam termometr na proca w biosie to na stałe
wskazuje mi 128 stopni.
   MOże ktoś z was spodkał siż z podobną systuacją.
   Dzięki za ewentualną pomoc, pozdrawiam.

Juri_mac_at_poczta.fm