Re: Duron a RAM

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Sun 14 Jul 2002 - 13:31:47 MET DST

Adam Weller <mutabor_at_box43.pl> wrote:
> Witajcie! Jakiś czas temu mignęła mi informacja o ograniczeniach
> wielkości RAM dla Durona. Do 128 MB jest OK ale później są jakieś

nie ma ograniczeń innych, niż wynikające z płyty głónej i chipsetu.
Nowoczesne płyty spokojnie obsługują co najmniej 1.5GB niezależnie od
typu procesora. Innym i bardziej kłopotliwym ograniczeniem, również
wynikającym z płyty głównej jest maks. liczba obsługiwanych banków
pamięci - zwykle taka sama lub niewiele większa od liczby modułów.

B.