NTG - ale ważne (wirusy)

Autor: Albert (alguz_at_wp.pl)
Data: Sun 14 Jul 2002 - 11:16:28 MET DST

Od razu przepraszam za NTG, ale mam doś poważny problem. Mam skrzynkę
pocztową na wirtualnej polsce
no i conajmniej 3-4 razy na tydzięń - a czasmi nawet częściej dostaje kleza.
Alebo od jakiś normalnych ludzi, albo nawet od jakiegoś debila kjtóry
ostrzega mnie przed klezem, proponuje narzędzia usuwające go i jednocześnie
przychodzi wirus.
Ludzie którzy mają skrzynkę na WP - czy do was terz przychodzi tyle śmieci?
Bo ja jużnie mam zdrowia.
A pozatym mój NA2002 nie potrafi wyleczyć wiadomości tylko poddaje
kwarantannie. Czy w takim wypadku mam pewnośc że ten wirus sięu mnie nie
rozprzestrzeni?