Re: [OT] Pomoc-odswieżanie

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Sun 14 Jul 2002 - 11:02:52 MET DST

Tomek wrote:

> U mnie w kompie czas jest dobrze ustawiony, nie wiem dlaczego twoja
> wiadomosc pokazala sie z godzina 02:29,
Masz rację, mój zegar śpieszył ponad 1 godz., za co przepraszam (BTW co
jakiś czas płyta MSI 845E MAX2 ma napady "szybkiego chodzenia" zegara -
spotkał się ktoś z czymś takim?). Tyle z własnego podwórka.
Natomiast Sławkowi chodzi o to, że Twoje posty pojawiają się z czasem +7
godzin.

> O co chodzi bo juz sie zakrecilem
Skoro swój czas widzisz dobrze sprawdź ustawienie strefy regionalnej, być
może masz tam jakieś Malediwy ;-)
Pozdrawiam
Egghead