Re: zestaw za 5k

Autor: Luc (Luc_at_becznica.org)
Data: Sun 14 Jul 2002 - 00:00:36 MET DST

"Krzysiek" <silverman_at_oldschoolmotherfucker.com> wrote...

> Dokladnie ale kupowanie najtanszej klawiatury nie jest dobrym
pomyslem.

Oczywiście, kupowanie najtańszych rzeczy nigdy nie można nazwać dobrym
pomysłem, ale czasami wystarcza.

> No ja mam Chicony kb-5311 rocznik 95' :)
> Zadnych zbenych winkey i innych pierdlol, [...]

IMHO winkey nie jest taki zły:
Win E - Eksplorator (choć kto go używa przy istnieniu Windowsa
Commandera ;))
Win R - Uruchom
Win Break - Właściwości systemu
Win F - Szukaj
Win D - minimalizacja/przywrócenie wszystkich okien
...ale osobiście np. denerwują mnie klawiatury, które mają przyciski
typu Sleep między "strzałeczkami" a klawiszami Delete, End...

Luc