Re: chlodzenie .... za 90 zl??????

Autor: Janek (nospam-nothing_at_polbox.com)
Data: Sat 13 Jul 2002 - 13:55:21 MET DST

> jak dla mnie to LIPA bo brak w tym zestawie podstawowego elementu -
> wyminnika ciepla
> looknij tu i bedziesz wiedzial o co mi chodzi
> http://www.overclockers.com/articles481/index03.asp

Witam!

A po co wymiennik ciepla???? Uzywam bloku z Silicon Valley z "przemiana
fazowa" znaczy sie w ukladzie otwartym. Obecnie uzywam akwarium + 30 litrow
wody, ale tylko ze wzgledow estetycznych (i dlatego ze zestaw Flow
Control(TM) nie miescil mi sie w wiaderku). Wczesniej uzywalem wiadra o
pojemnosci 10l wypelnionego nieco ponad polowe i temp. procka Duron 750_at_1000
przy 100% obciazenia 24/24 wynosila 35*C (temp otoczenia 25*C) a w czasie
upalow 45-47*C (temp. otoczenia ponad 40*C!!!).

Przy podkreceniu do 1200 temp wynosila odpowiednio 40 i 49-50*C. Niestety
musialem zrezygnowac, bo albo dvd albo drugi kontroler nie wyrabialy z
podkrecona szyna :-((.

Wydaje mi sie ze w oferowanym przez tego kolesia zestawie powinien byc
wiekszy zbiornik i przede wszystkim powinien byc on otwarty. To nieco
niewygodne, bo utrata chlodziwa wynosi przy moim obecnym systemie okolo 1l
na dobe. - przy mniejszym pojemniku oczywiscie mniej, ale i tak co pare dni
nalezy dolewac wody.

Pozdrawiam
- Jan.