Re: zestaw za 5k

Autor: Luc (Luc_at_becznica.org)
Data: Sat 13 Jul 2002 - 12:05:38 MET DST

"Krzysiek" <silverman_at_oldschoolmotherfucker.com> wrote...

> Lepiej kup cos lepszego jakies samsung czy cos takiego.

Wszystko zależy od osobistych preferencji, ale osobiście jestem bardzo
zadowolony z klawiatury, którą mam obecnie, a jest to Chicony KB9810, w
której przede wszystkim podoba mi się "mały skok" klawiszy, dzięki czemu
można IMHO pisać dużo szybciej. Zakup kosztował mnie w zeszłym 18zł :)

http://www.chicony.com.tw/keyboard/add_product/show_prod.asp?id=12&diff=
1

Luc