jaka plyta głowna?

Autor: pawel (wecow_at_poczta.fm)
Data: Sat 13 Jul 2002 - 11:49:36 MET DST

witam

Po wizycie na gieldzie komputerowej mam niezly metlik w glowie.Chce kupic
plyte glowna pod Athlona i do tego athlona 1.6. Tylko ze tutaj mam problem,
bo wszyscy ktorych sie pytalem oferowali mi MSI KT333 ULTRA. I w zwiazku z
tym mam pytanie czy ta plyta jest dobra. Nie chodzi mi o podkrecanie tylko
zeby zlozyc i zapomniec.W srodku bedzie siedziala baracuda 40, tv i 2
sieciowki.A moze jest jeszcze jakas inna plyta warta polecenia tak do 500
zl?

pozdrawiam pawel