Re: Czy moj dysk nadaje sie do wymiany

Autor: PePe (piotr_at_alpha.net.pl)
Data: Sat 13 Jul 2002 - 10:55:39 MET DST

Użytkownik "Miron" napisał"
: Witam,
:
: powiedzcie mi czy mój nowy dysk jest uszkodzony
(...)
ciach
chkdsk wykrywa Ci jeden bad sector. dysk bedzie podlegal wymianie, o ile
ten sektor jest uszkodzony fizycznie, nie logicznie. jezeli masz mozliwosc,
zdejmij wszystkie partycje, zaloz jedna duza, sformatuj. jezeli bedzie
miala bad sector-znaczy jest fizyczny, znaczy idz reklamowac. jezeli nie-to
znaczy, ze to byl bad sector 'logiczny'.

--
[ pozdrawiam pE. ]
fajnie byc krowka... tak sobie chodzisz po trawce,